Άρθρα

Η Καλκούτα κάνει πετάλι προς τα πίσω!

 

Ινδία, Καλκούτα: σε μια εποχή που οι περισσότερες πόλεις σε όλο τον κόσμο ενθαρρύνουν τους πολίτες να χρησιμοποιούν το ποδήλατο, γιατί οι αρχές στην Καλκούτα κάνουν το αντίθετο;

Στο Μανχάταν, μετακινούνται με κοινόχρηστα ποδήλατα για να νικήσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Στο Λονδίνο, η ενοικίαση ποδηλάτων είναι ο τρόπος μετακίνησης για να αποφύγει κανείς τον συνωστισμό, και το Παρίσι κινείται σε καθαρή ατμόσφαιρα χάρη σε 20.000 δημοτικά κοινόχρηστα ποδήλατα.

Ωστόσο, στην Καλκούτα, η πιο μολυσμένη πόλη της Ινδίας, έχει αρχίσει να κάνει πετάλι προς τα πίσω!

Σε μια αιφνιδιαστική κίνηση, οι αρχές έχουν απαγορεύσει πρόσφατα ποδήλατα, rickshaws (ποδήλατα-ταξί), χειράμαξες και άλλα μη μηχανοκίνητα οχήματα από 174 βασικούς δρόμους της πόλης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η αστυνομία έχει ήδη ξεκινήσει την επιβολή προστίμου και έχει προειδοποιήσει τους κατ ‘εξακολούθηση παραβάτες ότι θα κατασχέσουν τα ποδήλατά τους!

Εδώ η κυκλοφορία ποδηλάτων ξεπερνά αυτή των αυτοκινήτων. H αστυνομική αρχή, σε ανακοίνωση της, δικαιολογεί την απαγόρευση, λέγοντας ότι ή χρόνια συμφόρηση οφείλεται στα ποδήλατα που επιβραδύνουν τη ταχύτητα των οχημάτων και η απαγόρευση τους θα κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους και θα βελτιωθεί η κυκλοφορία. Στην Καλκούτα, η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας είναι 14 χλμ/ώρα ενώ στην Ινδία, στο σύνολό της, είναι μια συγκλονιστική 22 χλμ/ώρα!

Οι ινδοί ποδηλάτες είναι εξοργισμένοι, «Εκατομμύρια φτωχοί και άνθρωποι της εργατικής τάξης στην Καλκούτα εξαρτώνται από αυτές τις μορφές μεταφοράς για να κερδίζουν τίμια το ψωμί τους,» είπε ο κοινωνικός ακτιβιστής Medha. Ο νομπελίστας Venkatraman Ramakrishnan έγραψε σε τοπική εφημερίδα: «Απλά, όταν πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη και το Παρίσι έχουν συνειδητοποιήσει τα λάθη του παρελθόντος και τώρα πλέον ενθαρρύνουν τους ποδηλάτες με την παροχή ειδικών ποδηλατόδρομων και ενοικιαζόμενα κοινόχρηστα ποδήλατα, η Καλκούτα κάνει ακριβώς το αντίθετο και οδεύει σε λάθος κατεύθυνση. Αντί την απαγόρευση, η πόλη θα πρέπει να κάνει τους δρόμους πιο ασφαλείς για τα μη μηχανοκίνητα οχήματα και να παρέχει λογικές εναλλακτικές διαδρομές για αυτά».

Πηγή: Times of India

Post a Comment

6 + ten =

Νέα

Η Καλκούτα κάνει πετάλι προς τα πίσω!

Ινδία, Καλκούτα: σε μια εποχή που οι περισσότερες πόλεις σε όλο τον κόσμο ενθαρρύνουν τους πολίτες να χρησιμοποιούν το ποδήλατο, γιατί οι αρχές στην Καλκούτα κάνουν το αντίθετο;

Στο Μανχάταν, μετακινούνται με κοινόχρηστα ποδήλατα για να νικήσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Στο Λονδίνο, η ενοικίαση ποδηλάτων είναι ο τρόπος μετακίνησης για να αποφύγει κανείς τον συνωστισμό, και το Παρίσι κινείται σε καθαρή ατμόσφαιρα χάρη σε 20.000 δημοτικά κοινόχρηστα ποδήλατα.

Ωστόσο, στην Καλκούτα, η πιο μολυσμένη πόλη της Ινδίας, έχει αρχίσει να κάνει πετάλι προς τα πίσω!

Σε μια αιφνιδιαστική κίνηση, οι αρχές έχουν απαγορεύσει πρόσφατα ποδήλατα, rickshaws (ποδήλατα-ταξί), χειράμαξες και άλλα μη μηχανοκίνητα οχήματα από 174 βασικούς δρόμους της πόλης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η αστυνομία έχει ήδη ξεκινήσει την επιβολή προστίμου και έχει προειδοποιήσει τους κατ ‘εξακολούθηση παραβάτες ότι θα κατασχέσουν τα ποδήλατά τους!

Εδώ η κυκλοφορία ποδηλάτων ξεπερνά αυτή των αυτοκινήτων. H αστυνομική αρχή, σε ανακοίνωση της, δικαιολογεί την απαγόρευση, λέγοντας ότι ή χρόνια συμφόρηση οφείλεται στα ποδήλατα που επιβραδύνουν τη ταχύτητα των οχημάτων και η απαγόρευση τους θα κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους και θα βελτιωθεί η κυκλοφορία. Στην Καλκούτα, η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας είναι 14 χλμ/ώρα ενώ στην Ινδία, στο σύνολό της, είναι μια συγκλονιστική 22 χλμ/ώρα!

Οι ινδοί ποδηλάτες είναι εξοργισμένοι, «Εκατομμύρια φτωχοί και άνθρωποι της εργατικής τάξης στην Καλκούτα εξαρτώνται από αυτές τις μορφές μεταφοράς για να κερδίζουν τίμια το ψωμί τους,» είπε ο κοινωνικός ακτιβιστής Medha. Ο νομπελίστας Venkatraman Ramakrishnan έγραψε σε τοπική εφημερίδα: «Απλά, όταν πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη και το Παρίσι έχουν συνειδητοποιήσει τα λάθη του παρελθόντος και τώρα πλέον ενθαρρύνουν τους ποδηλάτες με την παροχή ειδικών ποδηλατόδρομων και ενοικιαζόμενα κοινόχρηστα ποδήλατα, η Καλκούτα κάνει ακριβώς το αντίθετο και οδεύει σε λάθος κατεύθυνση. Αντί την απαγόρευση, η πόλη θα πρέπει να κάνει τους δρόμους πιο ασφαλείς για τα μη μηχανοκίνητα οχήματα και να παρέχει λογικές εναλλακτικές διαδρομές για αυτά».

Πηγή: Times of India

Post a Comment

five × five =